Szervezeti szakmák

Itt szerkeszthetnek a játékosok súgó- és tájékoztató anyagokat a játékról mindenki hasznára és örömére.
Ildi1983
Hozzászólások: 902
Csatlakozott: 2012.07.02. 13:25

Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: Ildi1983 » 2013.10.13. 10:29

sziasztok
Mivel eddig még nem született a témában egy átfogó tájékoztatás és a csapattársaimnak szeretnék ezzel segíteni, ezért megosztom veletek a tapasztalataimat, tényeket.

Első és legfontosabb, hogy szakmát csak szervezetben lévő tag választhat. Szakma választásakor célszerű odafigyelni, hogy a feladatok hogy oszlanak el. Azt figyeltem meg, hogy a legtöbb feladatot a fuvaros (logisztikai központ) kapja. Majd a szerelő, állatorvos és végül a környezetvédelmi megbizott.
Szakmát 24 óránként egyszer lehet változtatni, melynek költsége 5000zoo$.

Épületek:
Minden épületet alapszintűként tudunk megvásárolni 15000 zoo$-ért. Feladatok végzésekor az épületek állapota a feladatoknál megadott százalékban romlik. Ha egy szakma képviselője úgy érzi, hogy az épülete javításra szorul, akkor hívjon szerelőt (a szerelő fuvarost- ő a megfelelő szerszámok segítségével megjavítja magának a műhelyt :lol:). Szerelőt 100%-nál rosszabb állapotú épületekhez lehet hívni. Ha az épületed állapota nem nulla vagy minimális (feladatot nem tudsz már végezni), akkor ez plusz feladat. Ám ha az épületed állapota nulla vagy minimális, akkor meg kell várnod, míg a szerelő elvégzi a javítást.
Fejlesztésük:
Szint Gyorsítás Költsége
2. szint +5% 25000 zoo$
3. szint +5% 100000 zoo$
4. szint +5% 330000 zoo$

Feladatok leírása:
Feladatok lezárására a tagok részéről 48 óra áll rendelkezésre a feladat elindításától. A feladatok sorrendje mindig a legrégebbi feladatok vannak elöl,aztán a legfrissebek, majd a lezárás előtt állóak.
A feladatokat két helyről érhetjük el:
- épületből: itt csak az adott szakmához kapcsolodó feladatokat látjuk;
- szervezetek fülön keresztül a Feladatok opción át. Ha itt nem szűrjük le a szakmákat, akkor időbeli sorban láthatjuk őket.

Feladatok az alábbi két típus lehet:
- Egyszerű: Nincs időbeli ideje. Ez a feladat típus olyan, mint a Baráti segítség. Feladat megoldása: rá kell kattintani a Benézek hozzá gombra, majd a jobbalsó sarokban lévő feliratra ("Még 10 feladat van..") kattintasz egyszer, így megmutatja a rendszer a feladatot; a továbbiakban elég a szóközt=space-t nyomni. Ha végeztél az összes feladatattal, akkor beugrik egy panel, ott az igen gomb megnyomása után manuálisan le kell zárni a feladatot.
Megjegyzés: ez a típusú feladat a fuvaros-logisztikai központban nincsen. A többinél figyeljetek oda, mert ha nincs a tagnál állat vagy stand, esetleg növény, akkor 48 órán keresztül nem tudod befejezni a feladatot!!
- Összetett: Minden részfeladatnak van ideje, hogy meddig tart. A folyamatos kommunikáció a tagok között itt mutatkozik meg, mert ez a feladatat típus 2 szakmát érint (szállít-gyógyít/javít-szállít vagy előkészít-szállít). Ha nincs lezárva az egyik részfeladat, akkor a másik szakmával foglalkozó tag nem tudja elindítani a következő részfeladatot. A lezárás itt is fontos.

Feladatok lezárása az épületen megjelenő pipára kattintva automatikusan vagy az épületre bárhova kattintva a feladatok fület használva a feladatokon belül a Feladat lezárása gombra nyomással lehetséges. A hírnév pontot és a szakmai tapasztalatot csak ekkor kapja meg a szervezet, illetve a játékos.
Kép


A feladatokat rangsorolni lehet: az alapító/-társ, illetve -helyettes a feladatoknál a bal felső sarokban a csillagokra kattintva teheti meg.
3. csillag
2. csillag
1. csillag
csillag nélkül


Állatklinika-állatorvos:
Feladatai:
Kép


Logisztikai központ-fuvaros:
Feladatai:
Kép


Műhely-szerelő:
Feladatai:
Kép


Növényház-környezetvédelmi megbizott:
Feladatai:
Kép



Megjegyzésként ideírnám, hogy az üzeneteket a könnyebb átláthatóság miatt le lehet szűkíteni. Módja a szervezetek belül az üzenetek menü pontra kattinva az alsó fogaskerék-beállításokon belül csak az a sor elé kell pipa, amit látni szeretnénk.
Kép
Cseréim:
Jó játékot kívánok! Üdv Ildi1983
[url]MFZ ötleteim[/url]:http://forum.hu.upjers.com/viewtopic.php?f=291&t=15985

Ildi1983
Hozzászólások: 902
Csatlakozott: 2012.07.02. 13:25

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: Ildi1983 » 2013.10.18. 21:11

frissítve
Cseréim:
Jó játékot kívánok! Üdv Ildi1983
[url]MFZ ötleteim[/url]:http://forum.hu.upjers.com/viewtopic.php?f=291&t=15985

oboro
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2012.04.15. 11:13

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: oboro » 2013.10.21. 06:28

Köszönöm hogy válaszoltál,de még mindig nem tudom, hogy a rezervátumokat hol találom meg. pl: Írja hogy vizes rezervátum, és dzsungel rezervátum. Ezeket hol találom? Mert ugye ehhez kapcsolódnak a feladatok. Válaszodat előre is köszönöm:)

Ildi1983
Hozzászólások: 902
Csatlakozott: 2012.07.02. 13:25

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: Ildi1983 » 2013.10.21. 13:02

kedves Oboro
a rezervátumokat a szervezetekre kattintva a 2. fül- Rezervátumok menü pont alatt találod.

Ha van egy feladat. pl.: "Szállíts 2 vidrát a Vizesrezervátumba", akkor a fuvaros rákattint az elvállalomra (jobb oldali zöld gomb) és amint lejár a szállítási idő a Lezáromra kell kattintani vagy az épületen lévő pipára közvetlenül.
Cseréim:
Jó játékot kívánok! Üdv Ildi1983
[url]MFZ ötleteim[/url]:http://forum.hu.upjers.com/viewtopic.php?f=291&t=15985

jolimami
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2012.07.02. 10:37
Tartózkodási hely: Kazincbarcika

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: jolimami » 2013.11.12. 19:34

Kedves Ildi1983!
Köszönjük a tájékoztatást. Mi folyamatosan kerestük a játékszabályt a bejárat előtti épületekre vonatkozóan. Sajnos még mindig nem akadtunk rá. Te sokat segítettél.De még mindig vannak kérdések, amelyekre keressük a magyarázatot.
pl: A megvásárolt épületeket mi is folyamatosan karbantartjuk, állatokat szállítunk a raktárból a rezervátumban és gyógyítjuk őket, a növényeket is ápoljuk. Ezekért a munkákért fejleszthetjük az épületeinket és fizetünk sok-sok zd-t.Látványos fejlődést nem nagyon látunk rajtuk, igaz csak a 2. szinten állunk. Talán később észlelhetjük?
Úgy érzem, hogy a szervezeti tagok sok munkáért és zd-t nincsenek jutalmazva!
pl. színt ugrásnál gyémánt vagy kártya lehetne a jutalom.
Sok tanuló van a szervezetünkben, iskola időben nem tudnak sokat a gépnél lenni, ezért lehetne automatikus játék lezárás is.
Szerinted?

Kisvirág1414
Hozzászólások: 25
Csatlakozott: 2013.11.03. 20:20

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: Kisvirág1414 » 2013.11.13. 11:55

Sziasztok!

Most alapítottam egy szervezetet, és néhány dolgot nem értek.
Alig hogy beszállítottuk az állatokat a rezervártumba, szinte az összes megbetegedett, és alig jött hírnév pont. Próbáljuk gyógyítani őket, de folyamatosan újra betegednek meg. Annyi feladat halmozódott már fel, hogy képtelenség megcsinálni. Ez jobb lesz később, ha több tag lesz vagy több állat? Valaki tudja, mitől függ hány állat betegedik meg?
A másik kérdés, hogy számítanak valamit a szervezetnek a más tagoknak besegítős meg a környezetvédős feladatok?

Köszi
Kisvirág

outside
Hozzászólások: 116
Csatlakozott: 2010.06.24. 12:31

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: outside » 2013.11.13. 22:50

Szia!
5. szint (+5%)
újabb 30.000 pont után 800.000 ZD
Üdv:
outside

Ildi1983
Hozzászólások: 902
Csatlakozott: 2012.07.02. 13:25

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: Ildi1983 » 2013.11.14. 22:02

jolimami írta:Kedves Ildi1983!
Köszönjük a tájékoztatást. Mi folyamatosan kerestük a játékszabályt a bejárat előtti épületekre vonatkozóan. Sajnos még mindig nem akadtunk rá. Te sokat segítettél.De még mindig vannak kérdések, amelyekre keressük a magyarázatot.
pl: A megvásárolt épületeket mi is folyamatosan karbantartjuk, állatokat szállítunk a raktárból a rezervátumban és gyógyítjuk őket, a növényeket is ápoljuk. Ezekért a munkákért fejleszthetjük az épületeinket és fizetünk sok-sok zd-t.Látványos fejlődést nem nagyon látunk rajtuk, igaz csak a 2. szinten állunk. Talán később észlelhetjük?
Úgy érzem, hogy a szervezeti tagok sok munkáért és zd-t nincsenek jutalmazva!
pl. színt ugrásnál gyémánt vagy kártya lehetne a jutalom.
Sok tanuló van a szervezetünkben, iskola időben nem tudnak sokat a gépnél lenni, ezért lehetne automatikus játék lezárás is.
Szerinted?

szia
Ha fejlesztitek az épületszintet, akkor a feladatot szintenként 5 %-kal rövidebb idő alatt tudjátok elvégezni.
Nálunk is van pár iskolás és az a helyzet, hogy a feladat elindítása után 48 óra múlva lép életbe az automatikus lezárás.


Kisvirág1414 írta:Sziasztok!

Most alapítottam egy szervezetet, és néhány dolgot nem értek.
Alig hogy beszállítottuk az állatokat a rezervártumba, szinte az összes megbetegedett, és alig jött hírnév pont. Próbáljuk gyógyítani őket, de folyamatosan újra betegednek meg. Annyi feladat halmozódott már fel, hogy képtelenség megcsinálni. Ez jobb lesz később, ha több tag lesz vagy több állat? Valaki tudja, mitől függ hány állat betegedik meg?
A másik kérdés, hogy számítanak valamit a szervezetnek a más tagoknak besegítős meg a környezetvédős feladatok?

Köszi
Kisvirág


szia
azt vettem észre, hogy a nagyobb értékű állatok mindig egyszerre betegszenek meg, így amíg vissza nem kerülnek a rezervátumba tényleg nem hoznak hírnév pontot..
A környezetvédelmis pontok plusz hírnevet hoznak (szerintem minimális pótlásra jó)
Cseréim:
Jó játékot kívánok! Üdv Ildi1983
[url]MFZ ötleteim[/url]:http://forum.hu.upjers.com/viewtopic.php?f=291&t=15985

jolimami
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2012.07.02. 10:37
Tartózkodási hely: Kazincbarcika

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: jolimami » 2013.12.01. 20:08

Ildi1983 írta:
jolimami írta:Kedves Ildi1983!
Köszönjük a tájékoztatást. Mi folyamatosan kerestük a játékszabályt a bejárat előtti épületekre vonatkozóan. Sajnos még mindig nem akadtunk rá. Te sokat segítettél.De még mindig vannak kérdések, amelyekre keressük a magyarázatot.
pl: A megvásárolt épületeket mi is folyamatosan karbantartjuk, állatokat szállítunk a raktárból a rezervátumban és gyógyítjuk őket, a növényeket is ápoljuk. Ezekért a munkákért fejleszthetjük az épületeinket és fizetünk sok-sok zd-t.Látványos fejlődést nem nagyon látunk rajtuk, igaz csak a 2. szinten állunk. Talán később észlelhetjük?
Úgy érzem, hogy a szervezeti tagok sok munkáért és zd-t nincsenek jutalmazva!
pl. színt ugrásnál gyémánt vagy kártya lehetne a jutalom.
Sok tanuló van a szervezetünkben, iskola időben nem tudnak sokat a gépnél lenni, ezért lehetne automatikus játék lezárás is.
Szerinted?

szia
Ha fejlesztitek az épületszintet, akkor a feladatot szintenként 5 %-kal rövidebb idő alatt tudjátok elvégezni.
Nálunk is van pár iskolás és az a helyzet, hogy a feladat elindítása után 48 óra múlva lép életbe az automatikus lezárás.


Kisvirág1414 írta:Sziasztok!


Szia! Köszönöm a választ, sajnos még mindig nem találtam a kérdéseimre kielégítő tájékoztatást sehol.

Most alapítottam egy szervezetet, és néhány dolgot nem értek.
Alig hogy beszállítottuk az állatokat a rezervártumba, szinte az összes megbetegedett, és alig jött hírnév pont. Próbáljuk gyógyítani őket, de folyamatosan újra betegednek meg. Annyi feladat halmozódott már fel, hogy képtelenség megcsinálni. Ez jobb lesz később, ha több tag lesz vagy több állat? Valaki tudja, mitől függ hány állat betegedik meg?
A másik kérdés, hogy számítanak valamit a szervezetnek a más tagoknak besegítős meg a környezetvédős feladatok?

Köszi
Kisvirág


szia
azt vettem észre, hogy a nagyobb értékű állatok mindig egyszerre betegszenek meg, így amíg vissza nem kerülnek a rezervátumba tényleg nem hoznak hírnév pontot..
A környezetvédelmis pontok plusz hírnevet hoznak (szerintem minimális pótlásra jó)

jolimami
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2012.07.02. 10:37
Tartózkodási hely: Kazincbarcika

Re: Szervezeti szakmák

HozzászólásSzerző: jolimami » 2013.12.01. 20:16

Ildi1983 írta:
jolimami írta:Kedves Ildi1983!
Köszönjük a tájékoztatást. Mi folyamatosan kerestük a játékszabályt a bejárat előtti épületekre vonatkozóan. Sajnos még mindig nem akadtunk rá. Te sokat segítettél.De még mindig vannak kérdések, amelyekre keressük a magyarázatot.
pl: A megvásárolt épületeket mi is folyamatosan karbantartjuk, állatokat szállítunk a raktárból a rezervátumban és gyógyítjuk őket, a növényeket is ápoljuk. Ezekért a munkákért fejleszthetjük az épületeinket és fizetünk sok-sok zd-t.Látványos fejlődést nem nagyon látunk rajtuk, igaz csak a 2. szinten állunk. Talán később észlelhetjük?
Úgy érzem, hogy a szervezeti tagok sok munkáért és zd-t nincsenek jutalmazva!
pl. színt ugrásnál gyémánt vagy kártya lehetne a jutalom.
Sok tanuló van a szervezetünkben, iskola időben nem tudnak sokat a gépnél lenni, ezért lehetne automatikus játék lezárás is.
Szerinted?

szia
Ha fejlesztitek az épületszintet, akkor a feladatot szintenként 5 %-kal rövidebb idő alatt tudjátok elvégezni.
Nálunk is van pár iskolás és az a helyzet, hogy a feladat elindítása után 48 óra múlva lép életbe az automatikus lezárás.

Köszönöm a választ





Kisvirág1414 írta:Sziasztok!

Most alapítottam egy szervezetet, és néhány dolgot nem értek.
Alig hogy beszállítottuk az állatokat a rezervártumba, szinte az összes megbetegedett, és alig jött hírnév pont. Próbáljuk gyógyítani őket, de folyamatosan újra betegednek meg. Annyi feladat halmozódott már fel, hogy képtelenség megcsinálni. Ez jobb lesz később, ha több tag lesz vagy több állat? Valaki tudja, mitől függ hány állat betegedik meg?
A másik kérdés, hogy számítanak valamit a szervezetnek a más tagoknak besegítős meg a környezetvédős feladatok?

Köszi
Kisvirág


szia
azt vettem észre, hogy a nagyobb értékű állatok mindig egyszerre betegszenek meg, így amíg vissza nem kerülnek a rezervátumba tényleg nem hoznak hírnév pontot..
A környezetvédelmis pontok plusz hírnevet hoznak (szerintem minimális pótlásra jó)


Vissza: “Közös GYIK-szerkesztő”