Vásárlási segédlet

Vásárlással kapcsolatos problémák esetén, kérjük, mindig lépj kapcsolatba a támogató csapattal, kattints ide!
Gabesz
Hozzászólások: 3954
Csatlakozott: 2011.05.31. 18:27

Vásárlási segédlet

HozzászólásSzerző: Gabesz » 2013.04.04. 14:15

VÁSÁRLÓ, VÁSÁRLÁSI SZOLGÁLTATÓ, TARTALOMSZOLGÁLTATÓ

Ha úgy döntesz, hogy támogatni szeretnéd a játékfejlesztő munkánkat és prémiumvalutát vásárolsz egy játékunkban, akkor ebben a folyamatban te vagy a VÁSÁRLÓ. A játékos tehát játszik a játékunkkal, szórakozik, kikapcsolódik, és ha szeretne, akkor vásárlóvá is válhat (persze ez nem kötelező).
Az Upjers, azaz a vállalatunk, amelynek a játékával játszol és ahova prémiumvalutát szeretnél vásárolni, ő a TARTALOMSZOLGÁLTATÓ. Az Upjers tehát játékokat üzemeltet, és reggeltől estig azon dolgozik, hogy minél jobb játékokkal szórakoztassa a játékosait.

Mikor egy VÁSÁRLÓ vásárol a TARTALOMSZOLGÁLTATÓNÁL, a vásárlási folyamat technikai részének lebonyolításában a VÁSÁRLÁSI SZOLGÁLTATÓK segítenek. A vásárlási szolgáltatók olyan önálló vállalatok, akik azzal foglalkoznak, hogy az internetes vásárlást megkönnyítő rendszereket tartanak fenn. Például bankkártyás vásárlási felületet tartanak fenn, vagy SMS-vásárlási rendszert üzemeltetnek, de végül is egy bank is vásárlási szolgáltatónak tekinthető, amikor banki átutalással vásárolsz.

Az alábbiakban egy összefoglaló segédletet szeretnénk nyújtani nektek abban, hogy ha vásárolni szeretnétek nálunk, melyik vásárlási szolgáltatónál hogyan kell vásárolni, mire kell figyelni, és ha esetleg valami gond lenne, hogyan kell azt orvosolni.

Ha érdekelnek az egyes vásárlási szolgáltatások részletei, akkor lentebb a téged érdeklő vásárlási szolgáltatónál kattints a "spoiler"-gombra!

ORSZÁGVÁLASZTÁS

Adódhat olyan, hogy egy magyar nyelvű Upjers-játékkal játszol, szeretnél vásárolni, igen ám, de nem vagy Magyarországon. Mert mondjuk az elcsatolt részeken élsz, vagy mert külföldre mentél dolgozni, tanulni, stb. Az Upjers arra törekszik, hogy minden magyar játékos játszani tudjon a játékainkkal, és természetesen az önkéntes vásárlás lehetősége is a lehető legegyenlőbb feltételek mellett legyen elérhető, bárhol is élj a világban.
Ez számos vásárlási módnál, mely "nemzetközileg igénybe vehető", semmilyen problémát nem jelent. Ha te pl. profin kezeled a Paypal rendszerét, vagy van internetes banki vásárlásra alkalmas bankkártyád, stb, akkor ez igazán nem jelenthet problémát.
Vannak azonban olyan vásárlási szolgáltatások, melyek technikai okok miatt országhatárhoz kötöttek. Pl. ilyen az sms- vagy telefonos vásárlás. Elvileg ezeket is igénybe veheted bárhonnan a világból, csak magyar telefonszámról vedd igénybe, és mikor a céltelefonszámot bepötyögöd, 0690 helyett +3690-t írjál. De ha nincs magyar telefonszámod, akkor például a magyar vásárlási felület ezen vásárlási lehetőségeit nem tudod igénybe venni.
Tehát, ha olyanok a lehetőségeid, hogy nemzetközi vásárlási lehetőséggel éppen nem tudsz vásárolni, magyar telefonod meg nincs, vagy egyszerűen csak vásárlás előtt szívesen megnéznéd, hogy a te országodból milyen vásárlási lehetőségek vannak, akkor amikor a játékban felnyitod a vásárlási ablakot, látsz egy "országválasztó legördülő menüt". Itt válaszd ki az országodat és ha az egyik vásárlási lehetőség szimpatikus, vedd igénybe a leírása alapján.

FELELŐS VÁSÁRLÁS

A vásárlás komoly dolog, és senki se szeretné, ha bármi kellemetlenség adódna ebből. Azaz vásárláskor mindig gondolj a következőkre:
- ha bármi kételyed van, inkább előtte kérdezz, a támogatócsapat bármikor a rendelkezésedre áll,
- ha kiskorú vagy, vásárlás előtt mindenképp beszélj a szüleiddel, gondviselőddel,
- eleve akkor végy részt egy játékban és akkor vásárolj, ha az írott az íratlan szabályokat betartod, azaz a szórakozásod vásárlásoddal emelt minőségét meg is becsülöd. Nagyon fontos, hogy a vásárlás prémiumtartalmakra szól, egyéb előjogot más játékossal szemben nem vásárolsz vele, minden szabály, viselkedési norma ugyanúgy vonatkozik rád is, mint másra,
- olyan vásárlási lehetőséget vegyél igénybe, amit ismersz és magabiztosan használni tudsz. Inkább ne kísérletezz. Tehát pl. a Paypal inkább azoknak való, akik ismerik és profin kezelik ezt a vásárlási rendszert, eligazodnak az idegen nyelvi környezetben (mert ez a vásárlási rendszer magyarul még nem érhető el). Mindegyik szolgáltató nyilvánosan működik, az interneten megtalálod a weboldalukat, utánaolvashatsz, hogy miről van szó, és eldöntheted, hogy mi passzol neked a legjobban. Van, akinek egy sms beküldése a legkényelmesebb, mások bankkártyával szeretnek vásárolni magyar nyelven és így tovább, mindezeket még vásárlás előtt gondold végig!

FORINT, EURÓ, MOST AKKOR MENNYIÉRT VÁSÁROLJAK?

A vállalat központja németországi, azaz bármilyen valutában is vásárol a játékos, végül euróban érkezik meg hozzánk. Némely vásárlási mód esetén forintban lehet megadni vagy választani a kívánt összeget, némely esetén pedig euróban. Ezt előtte mindig ellenőrizd, nehogy véletlen néhány ezer forintért akarjál vásárolni és néhány ezer euró legyen belőle.
És ami nagyon fontos: ha van valamiféle limit a játékban, amit el akarsz érni, mondjuk egy bónuszajándékért, mindig egy kicsit a limit felett vásárolj, legyen egy kis biztonsági ráhagyás. Nehogy útközben egy bank rosszul váltsa át a pénzt és emiatt maradj le egy bónuszajándékról.


INFIN TELEFONHÍVÁSOS VÁSÁRLÁS (800 forintos telefonhívásos vásárlás)
Tartalomszolgáltatóként mi csak akkor látunk egy Infin vásárlási szolgáltató telefonhívásos vásárlási rendszerében lezajlott tételt, ha az tényleg teljesen problémamentesen, rendeltetésszerűen lezajlott. Fontos, hogy minden híváshoz nyiss meg új vásárlási ablakot, hogy a hívás elég hosszú legyen (ne szakadjon meg idejekorán, se szándékosan, se egyéb okokból), hogy begépeld a hívásod során a vásárlási ablakban látható TAN-kódot a telefon billentyűzetén (ezzel azonosítod, hogy a hívás, amit a vásárlási szolgáltató rendszere fogadott, konkrétan a te fiókodhoz tartozik), majd a next-gombbal be kell fejezni a vásárlási folyamatot.
Ha eleve nem jutottál el oda, hogy a TAN-kódot begépeld, vagy nem zártad le a vásárlási folyamatot a next-gombbal, akkor a vásárlásod pénzértéke a vásárlási szolgáltatóhoz se jut el, hanem ez esetben a telefonszolgáltatónál érdemes érdeklődni, hogy a hívás stornózható-e még.
Ha begépelted a TAN-kódot és lezártad a vásárlási folyamatot és ennek ellenére nem érkezett meg a prémiumvaluta, lehetséges, hogy például el lett gépelve a TAN-kód, vagy más váratlan gond merültfel, ez esetben az Infin vásárlási szolgáltató ügyfélszolgálatán érdemes érdeklődni, melyet itt érhetsz el: http://mp.infin-online.de/extern/gui/fa ... ge=english

Ha nem boldogulsz az Infin ügyfélszolgálatával, megpróbálhatunk segíteni, a nevedben hozzájuk fordulni, de kérjük, tudj róla, hogy nekünk ehhez mindenképp szükségünk van a konkrét telefonszámlára, természetesen nem az egész részére, csak arra, ami világosan mutatja, hogy melyik telefonszámhoz tartozik a számla és hol van rajta az a tétel, amiért fizettél, de nem kaptál ellenértéket (a számlát a támogatási űrlapon kép formájában fel lehet tölteni). Ez esetben magunk fordulunk a vásárlási szolgáltatóhoz és az egyeztetés után jelentkezünk nálad az eredménnyel.


MOPAY-SMS VÁSÁRLÁS (768 és 2032 ft-os sms-vásárlási lehetőség)

HOGYAN MŰKÖDIK?
Mikor a Mopay sms-szolgáltatását veszed igénybe, a vásárlási ablakban add meg a telefonszámodat 06XXXXXXXXX formátumban (ne tagold, ne tegyél bele szóközöket, kötőjeleket, zárójeleket!!!). Az ablakban megjelenik egy telefonszám, és egy szó, amit arra a telefonszámra el kell küldeni SMS-ben. Nagyon fontos, hogy ezt a szót kb. 10 percen belül be kell küldeni SMS-ben, hiszen ezzel erősíted meg a tranzakciót. A beküldött tartalomnak pontosnak kell lenni, NE ÍRD EL! Inkább ellenőrizd beküldés előtt többször, de legyen helyes. Amint ezzel kész vagy, válasz-sms tájékoztat a sikeres vásárlásról és a prémiumvaluta megjelenik a játékosfiókodon.

Ha a szó 10 percen belül nem kerül beküldésre és a tranzakció ezáltal megerősítésre (pl. mert lezárod az ablakot), a tranzakció nem történik meg.
Ilyenkor vásárlás nem történik, a telefonegyenleged nem terhelődik meg a szolgáltatás árával, ezért a fiókodra se íródnak fel a prémiumvaluták.

MI TÖRTÉNIK, HA HELYTELENÜL KÜLDÖM BE A BEKÜLDENDŐ TARTALMAT?
A sikeres vásárlás érdekében a beküldendő szónak helyesnek kell lennie. A beküldendő szó egy azonosító, azt azonosítja, hogy te a MOPAY vásárlási szolgáltató rendszerével szeretnél vásárolni. Ha nem helyes a szó (mondjuk mopay helyett mopeyt írtál), úgy a vásárlásod nem éri el a megfelelő azonosítás hiányában a MOPAY vásárlási szolgáltató rendszerét. És természetesen nem tud ezután tovább jönni a tartalomszolgáltató, azaz az UPJERS rendszerébe. Tehát nálunk nem keletkezik vásárlás, nem érkezik prémiumvaluta és nem is látjuk a vásárlásodat. Természetesen pénz se érkezik be a tartalomszolgáltató vagy a vásárlási szolgáltató rendszerébe. De mivel mégis csak sms-t küldtél egy emelt díjas számra, a számládon levonást tapasztalhatsz. Ilyenkor a pénzed az emelt díjas számot üzemeltető vállalatnál akad el.

MIT LEHET TENNI HELYTELENÜL BEKÜLDÖTT TARTALOM MIATT MEGHIÚSULT VÁSÁRLÁSKOR?
Ha erre gyanakszol, először is ellenőrizd az elküldött sms helyességét illetve a kapott válasz-sms-t. Ha nem helyes a beküldendő szó, akkor rendszerint egy olyan sms érkezik válaszul, amely a vásárlásod sikertelenségéről tájékoztat, arról, hogy "nem találta a szolgáltatót" és ez az sms tartalmazni szokott egy ügyfélszolgálati telefonszámot is, mégpedig az emelt díjas telefonszámot üzemeltető cég számát. Ez az ügyfélszolgálati telefonszám látható egyébként a vásárlási ablakban is. Ilyenkor itt kell érdeklődni, a tapasztalatunk szerint készségesen szoktak segíteni, hogy a vásárlót ne érje kár.

HELYESEN KÜLDTEM BE AZ AZONOSÍTÓ TARTALMAT, DE AZT A VÁLASZT KAPTAM, HOGY A KÉRÉSEMET NEM LEHETETT FELDOLGOZNI, X FORINTOT LEVONTAK ÉS KERESSEM FEL A MY.MOPAY.COM OLDALT!
Ha a my.mopay.com oldalra irányító üzenetet kaptál Mopay-SMS vásárlás során SMS formájában a telefonodra, akkor a vásárlási ablakban megadott telefonszám és az a telefonszám, amiről utána a megadott szót SMS-ben beküldted, nem egyezett (pl. ilyen történik, ha úgy küldesz sms-t hogy eleve fel se nyitod a vásárlási ablakot, vagy ha abba valamiféle tagolással, nem 06XXXXXXXXX formátumban írod be a telefonszámot, vagy nem azt a telefonszámot írod be, amiről végül az sms-t beküldöd, hanem egy másikat, vagy ha egyszerűen elgépeled a számot, stb.).

Ilyenkor a vásárlásod elér a MOPAY vásárlási szolgáltatóig, hiszen a helyesen beküldött tartalom ezt lehetővé teszi. Igen ám, de a MOPAY rendszere viszont nem tudja, hogy melyik tartalomszolgáltatónál és milyen játékosfiókra szerették volna vásárolni a prémiumvalutát. Hiszen nem érzékelte, hogy érvényes vásárlási ablak lenne megnyitva a vásárlást végző telefonszámmal. Ilyenkor a vásárlás gyakorlatilag megtörtént, a MOPAY pedig jobb híján generál neked egy úgy nevezett voucher kódot, hogy döntsd el te, hogy melyik tartalomszolgáltató milyen játékosfiókján szeretnéd a vásárlásodat prémiumvalutára váltani. Ezt a voucher kódot találod meg a my.mopay.com oldalon a vásárlást végző telefonszámoddal bejelentkezve oda.
Hogy jelentkezz be? Kattints a Login-gombra, ott legyen Magyarország, azaz Hungary kiválasztva (ha magyar telefonszámról vásároltál), legyen kiválasztva, hogy sms-ben kéred a belépési PIN-kódot, majd írd be a telefonszámodat úgy, hogy a körzetszámmal kezded (országhívóra már nincs szükség, hiszen ki van választva Magyarország) és semmilyen tagolást nem végzel a számon (tehát pl. így: 301234567), beírod a biztonsági kódot és leokézod. Ekkor érkezik a telefonodra sms-ben egy PIN-kód, melyet a megfelelő rubrikába beírva tudsz belépni a telefonszámod Mopay-fiókjába. Itt a "Manage vouchers"-menü alatt találod meg a megvásárolt, de még be nem váltott, azaz még felhasználható voucher kódjaidat.

MIT LEHET TENNI, HA VOUCHER KÓDOT KAPTAM A MY.MOPAY.COM OLDALRA?
Már csak annyi hiányzik, hogy belépsz a játékosfiókodba, megnyitod a vásárlási ablakot és beváltod a voucher kódodat a prémiumvalutára.

Nyisd meg újra a vásárlási ablakot és válaszd ki ugyanazt a MOPAY-SMS vásárlási lehetőséget, mint amit korábban igénybe akartál venni. Nyisd fel a felületet a VÁSÁRLÁS-gombbal, mintha csak vásárolni akarnál.

Majd itt a szokott sms-beküldés helyett a következőt csináld:

- kattints a "Promóciós vagy ajándék vouchered szeretnéd használni?" linkre.

- az ezután megjelenő ablakban add meg a mobilszámod újra, helyesen.

- majd írd be a my.mopay.com oldalon megtalált kuponkódodat (voucher kódot) az erre szolgáló rubrikába.

A Folytatás gombra kattintva a tranzakció befejeződik és az érmék megjelennek a fiókodon.

Ha többször is kaptál voucher kódot, többször is meg kell ismételni ezt a folyamatot.

Amire figyelj:

- abban az sms-vásárlási ablakban járj, amiben korábban, tehát ne keverd a 768 forintos ablakot a 2032 forintos ablakkal,
- a beváltáskor azt a telefonszámot add meg, amiről tényleg vásároltál, azaz amiről beküldted az sms-t és amire a válasz-sms érkezett,
- a telefonszámot 06XXXXXXXXX formátumban add meg,
- a kódot maximálisan pontosan írd be. Ami kisbetű, legyen kicsi, a nagy legyen nagy, ne írj pl. nullát o-betű helyett és fordítva, stb.

Ha ezeket szem előtt tartod, a beváltásnak sikerülnie kell.

AZ ÉN ESETEM EGYIK ESETTEL SE MUTAT HASONLÓSÁGOT, AKKOR MOST MIT TEGYEK?
Ha úgy érzed, egyik lehetőség sem vonatkozik az esetedre, úgy fordulj hozzánk. A következő adatokra van szükségünk ahhoz, hogy a bejelentésedet kivizsgáljuk.

- játék neve, szerver száma, bejelentkezési név, fiókhoz tartozó e-mail cím, esetleg játékosazonosító, ha találsz ilyet a profilban.
- kérdéses SMS-ek száma, időpontja, dátuma.
- pontosan milyen telefonszámot vittél be a vásárlási ablakban, pontosan milyen szót küldtél be SMS-ben és pontosan milyen számra, majd erre pontosan milyen válasz-SMS-t kaptál.

Megjegyzés: itt nagyon fontos, hogy segítsd a munkánkat a minél több és pontosabb adatok megadásával. Tehát pl. tényleg nézz utána, hogy pontosan mit küldtél be és pontosan idézd a válasz-sms-t, és így tovább...


KANZALOO-SMS VÁSÁRLÁS (5080 ft-os sms-vásárlási lehetőség)
HOGYAN MŰKÖDIK?
Nyisd fel a vásárlási ablakot és küldd be az ott látott kódot az ott látott céltelefonszámra sms-ben.
Nagyon fontos, hogy a kódot pont úgy küldd be, ahogy kell, mert ez egy azonosító, ez azonosítja a Kanzaloo vásárlási szolgáltatónál, hogy melyik tartalomszolgáltatónál (pl. az Upjersnél) melyik játékosfiókra szeretne a vásárló vásárolni.
Valahogy így néz ki a kód: UPJ 12345, ahol az UPJ-ot pontosan írd, ne írd kisbetűvel, ne írj véletlenül UJP-ot. Az UPJ után legyen egy szóköz. Se ne maradjon ki, se ne legyen több. Majd utána a kód további része, a számkód, természetesen ezt is pontosan add meg az sms-ben. Más egyéb ne legyen az sms-ben!
Mikor az sms-t beküldöd, az egyenleged megterhelődik a vásárlási összeggel és a prémiumvaluta megjelenik a játékosfiókodon.

VÁSÁROLTAM, DE NEM JÖTT PRÉMIUMVALUTA, MIT TEGYEK?
Ha egyéb más akadályozó tényező nem áll fenn (pl. nem volt már fedezet az egyenlegeden, a számodról nem lehet emelt díjas szolgáltatással vásárolni, és így tovább), akkor valószínűleg helytelenül vitted be a kódot.

Kaptál válasz-sms-ben egy mentőkódot? Mert ha igen, a vásárlási folyamat megmenthető, befejezhető, mégpedig a "mentőkóddal".

A mentőkód valahogy így néz ki: ABCD-EFGH

Mentőkódot akkor kap az ember, ha helytelen tartalmat küld be a megadott céltelefonszámra és ezért a rendszer nem tudja, hogy hova szeretett volna vásárolni a játékos, azaz elakad a vásárlása a Kanzaloo rendszerében.

Így váltsd be a mentőkódodat:

- lépj be abba a fiókodba, amelyikre prémiumvalutát szerettél volna vásárolni!

- nyisd fel a vásárlási ablakot ugyanúgy, mintha egy a korábbihoz hasonló összegű SMS-vásárlást szeretnél lefolytatni.

- a megnyitott Kanzaloo vásárlási ablakban azt látod, hogy a rendszer várja az SMS-edet az adott kóddal, de te most ezt hagyd figyelmen kívül, hiszen te most nem újabb vásárlást szeretnél végezni, hanem a mentőkódodat szeretnéd beváltani, hogy ezzel a korábbi vásárlásod teljesen végbe tudjon menni.

- kattints az "Üzenet hibásan írva?"-linkre!

- itt válaszd, hogy "Igen, rendelkezem biztonsági kóddal!"!

- írd be a mentőkódot (figyelj a helyes adatbevitelre) és kattints a "Felhasználás"-gombra!

Ezzel a folyamat véget ért, a vásárlásod végigfut a rendszeren és a prémiumvaluta megjelenik a fiókodon.

Ha nem kaptál mentőkódot, akkor komolyabb elgépelésről, esetleg rendszerszintű gondról lehet szó, ilyenkor érdemes rögtön a vásárlási szolgáltató, a Kanzaloo, ügyfélszolgálatán érdeklődni, melyet ezen az e-mail címen tehetsz meg: hu.help@kanzaloo.com
Vagy érdeklődhetsz munkaórákban a vásárlási ablakban látható ügyfélszolgálati telefonszámon is.

Ha sehogy se sikerülne megoldani a problémát, és hozzánk fordulnál, kérjük, mindenképpen add meg a következőket (a fiókadataidon túl):
- teljesen pontosan mikor küldted be az sms-t,
- teljesen pontosan milyen számról milyen számra küldted be az sms-t,
- teljesen pontosan mit küldtél be az sms-ben,
- teljesen pontosan mit tartalmazott a válasz-sms, amit kaptál.


BANKI ÁTUTALÁS

HOGYAN MŰKÖDIK?
Ha nem németországi bankszámláról utalsz a cégünknek, hanem pl. magyarról, akkor külföldi átutalásról beszélünk. Tehát mikor kiválasztod az átutalás fajtáját, ne belföldi forint átutalást, hanem külföldi átutalást válassz. Az átutalás költségéről érdeklődj a bankodnál előtte, illetve éppen az esetleges banki díjak miatt javasoljuk, hogy ha átutalással vásárolsz, akkor egyszerre minél nagyobb értékben tedd, hiszen így gazdaságosabb lehet a számodra.
Ha a játékban megnyitod a fizetési lehetőségek ablakát és ott az Érmék vásárlása fül alatt a banki átutalás ikonjára kattintasz, akkor ott minden szükséges adatot megtalálsz. Még több adatot is, mint amennyi szükséges, hiszen az adatokat úgy adtuk meg, hogy az is tudjon utalni, aki esetleg német számláról utalna nekünk.

Külföldi átutaláshoz a következő adatok szükségesek:
Számlatulajdonos: Klaus Schmitt
IBAN: DE27 7601 0085 0133 8408 53
BIC: PBNKDEFF (ha a bankod BIC helyett SWIFT kódot kér, akkor is ezt a kódot kell megadni)
Közlemény: (a közlemény rovatba azt kell beírni, amit a játékba belépve a fizetési ablak banki átutalás ikonjára kattintva látsz. Ez a te egyéni azonosítód, ez alapján fogja az érme megtalálni a fiókodat.)

Kérjük, figyelj rá, hogy a számlánkra a pénz alapjában véve euróban érkezik be, bármilyen pénznemet utalsz is nekünk. Ezért figyelj az aktuális árfolyamokra. Illetve tájékozódj az átutalás előtt a banki költségekről.

Ha a banki felületeden vagy személyesen a bankodban van lehetőség SEPA euró átutalásra is, akkor ezt a lehetőséget válaszd. Ebben az esetben is áll minden, amit fentebb elmondtunk, de maga az utalás ilyenkor euróban történik akkor is, ha a forintszámládról indítod, tehát az átváltás automatikus lesz és neked euró összeget kell feltüntetned az összegnél. Illetve ez az utalási mód elvileg olcsóbb a számodra (természetesen ez bankfüggő).

---
Kiegészítés: mostanában a Magyarországról érkező OTP-s átutalások esetén felmerül olyan probléma, miszerint a bank űrlapja kötelezően kéri a kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatójának és a kedvezményezett címének megadását.
Hangsúlyozzuk, ezen adatok kötelező bekérése szükségtelen, hiszen a kódok szerepe pont az, hogy mindezt tartalmazzák. Ha mégis ilyet kérne a banki rendszered űrlapja, ezeket az adatokat add meg:

A kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatójánál ezt add meg: Postbank Nürnberg
Címként pedig a cég postacímét:
Hafenstraße 13
96052 Bamberg
---

Ha teheted, ha a bankkártyád alkalmas internetes vásárlásra (Mastercard, Visa, American Express), akkor inkább válaszd a közvetlen bankkártyás fizetés lehetőségét, a "bankkártyás vásárlás" ikonra kattintva, ez ugyanis a legkedvezőbb fizetési mód a játékosaink számára. Sőt, érdemes érdeklődni a bankodnál, mert manapság már az is lehet, hogy a bankod akkor is tud internetes vásárlási lehetőséget kapcsolni a bankkártyádhoz, ha az nem a fenti "márkájú". Ha pl. olyan a Maestro kártyád, amin van CVC-kód, akkor könnyen lehet, hogy már azzal is sikerülhet így vásárolni. Vagy az is lehet, hogy a bankod tud a kártyádhoz biztosítani valamiféle virtuális bankkártya szolgáltatást (webkártya, e-kártya, stb.), tehát javasolt ezzel kapcsolatban egy kört futni a banknál.
A bankkártyás vásárlási ablak 2011. októberétől már magyar nyelven jelenik meg, tehát jelentősen könnyebb lett a használata, és mivel ez a vásárlási mód azonnali és egyéb költségtől mentes, ráadásul rendkívül biztonságos, lehetőség esetén érdemes ezt igénybe venni.

BANKKÁRTYÁVAL VÁSÁROLTAM, DE NEM KAPTAM MEG A PRÉMIUMVALUTÁT, MIT TEGYEK?
Először is ne ess pánikba. Győződj meg róla, hogy a banki átutalás egyáltalán sikeres volt és nem akadt-e el valami egyéb, kézzel fogható ok miatt. Mondjuk mert időközben kevés lett az egyenleg a számládon. Fordulj a bankodhoz, ha kételyed van hiszen ők nagyon pontosan meg tudják mondani, hogy a pénzed végül is elhagyta-e a számládat, vagy nem. Ha igen, akkor ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg az átutalási űrlapon a közlemény rubrikába írandó kódot. Ennek pontossága kritikus, hiszen ez azonosítja, hogy melyik játékosfiókra szólna a vásárlás. Ha ez is rendben van, akkor várj egy picit. Egy banki átutalás jellemzően igénybe vesz néhány napot, hiszen a pénzednek először be kell hozzánk érkeznie és a banki folyamatokat nem tudjuk felgyorsítani. Ha már 5-10 munkanap is eltelt és még most se érkezett meg a prémiumvaluta, érdemes szólni nekünk a támogatási űrlap segítségével.

Ilyenkor mindenképpen add meg, hogy melyik játékról van szó, melyik szerveren vagy regisztrálva, és mi a játékosazonosítód (azonosítószámod a vásárlási ablakban ill. a játékosfiókod profiljában).
Illetve az alábbi információra is szükségünk van:

- a tranzakció űrlapján megadott "közleményre",

- az utalt összegre,

- a tranzakció dátumára, és - ha tudod pontosan - az idejére,

- a bankszámla tulajdonosának nevére.


MICROPAYMENT - CREDITCARD; BANKKÁRTYÁS VÁSÁRLÁS

A bankkártyás vásárlási mód az egyik legkényelmesebb. Ha a bankkártyád alkalmas internetes vásárlásra, pl. a legtöbb Mastercard, Visa és American Express bankkártya ilyen, akkor a vásárlási felületen követve a magyar nyelvű utasításokat nagyon egyszerűen vásárolhatsz.
Ha Maestro kártyád van, és találsz rajta CVC-kódot, lehet, hogy azzal is sikeresen vásárolhatsz. Kétely esetén vagy megoldásért fordulj a bankodhoz, ma már számtalan szolgáltatással tudnak segíteni, hogy internetes is vásárolhass a bankkártyáddal.

HOGYAN MŰKÖDIK?
Egyszerűen csak meg kell adni a bankkártyán szereplő nevet, a bankkártya számát, lejárati dátumát, CVC-kódját.
Előfordulhat, hogy a "Secure Code"-ot is meg kell adni. A vásárlási folyamat biztonságos kódolással történik, tehát elvileg ez az egyik legbiztonságosabb vásárlási mód.

VÁSÁROLTAM, DE NEM JÖTT MEG A PRÉMIUMVALUTA, MIT TEGYEK?
Ha egy bankkártyás vásárlás meghiúsul, a felhasználó általában valamilyen egyértelmű jelzést lát erről, pl. nem sikerült a tranzakció. Legtöbbször olyan oka van, amire senki más nem láthat rá, csak te és a bankod, pl. fedezethiány, vagy nem alkalmas a bankkártyád a vásárlásra, vagy a bankod nem támogatja a Secure Code szolgáltatást, a találgatások elkerülése érdekében ilyenkor érdemes rögtön kapcsolatba lépni a bankkal, megkérdezni, hogy egyáltalán történt-e valóban sikeres vásárlás és ha nem, akkor miért nem.

Ha mégis olyan helyzet adódna, hogy tényleg sikeres volt a vásárlásod, de nem jött prémiumvaluta, akkor érdeklődj nálunk, és add meg a következő adatokat.
Kérjük, tudasd velünk, melyik játékról van szó, melyik szerveren vagy regisztrálva, és mi a játékosazonosítód (azonosítószámod). Ez utóbbit a játékon belüli profilodban találod (vagy a vásárlási felületen is megjelenik).

Szükségünk van továbbá:

- az utalt összegre,

- a tranzakció dátumára, és - ha tudod pontosan - az idejére,

- a bankkártya tulajdonosának nevére.

Ezen túlmenően részletes leírásra lenne szükségünk, hogy pontosan mit tapasztaltál vásárláskor. Kaptál-e például hibaüzenetet vagy észrevettél-e bármi szokatlant.


PAYSAFECARD
A paysafecarddal történő vásárlás az egyik legkényelmesebb vásárlási mód.
Ajánljuk mindazoknak, akiknek nincs internetes vásárlásra alkalmas bankkártyájuk, vagy nem szeretnének azzal vásárolni, átutalással se akarnak bíbelődni, de a telefonon keresztüli vásárlást se preferálják.

A paysafecarddal úgy töltheted fel a játékosfiókod prémiumvaluta készletét, ahogy egy kártyás telefon egyenlegét szokás.

Legelőször is a paysafecard vásárlási szolgáltató saját weboldalán tájékozódj alaposan magyar nyelven, hogy miről is van szó, itt teheted ezt meg: https://www.paysafecard.com/hu-hu/sugo/
Mi pedig alább összefoglaljuk a dolgot néhány szóban.

HOGYAN MŰKÖDIK?
  • Menj be a hozzád legközelebb eső OMV-benzinkútra.
  • Kérj a kútkezelőtől egy paysafecard-kódot.
  • Határozd meg, milyen címletben szeretnél vásárolni, hiszen vásárolhatsz kódot 2500, 5000, 10000 és 25000 forint értékben.
  • Ha megtörtént a vásárlás, a kútkezelőtől kapsz egy kódot, erre nagyon vigyázz, nehogy elveszítsd hazafelé menet, mert ez a kód jelenti neked a prémiumvalutát és az elvesztett kódokat mi nem tudjuk pótolni (ilyenkor közvetlen a paysafecardhoz kell fordulni).
  • Ülj le a játékosfiókod elé és nyisd meg a vásárlási ablakot!
  • Itt válaszd a paysafecard vásárlási módot és kövesd a magyar nyelvű utasításokat, azaz add meg a kódot (természetesen ügyelj a pontos adatbevitelre) és már kész is, a prémiumvaluta kisvártatva megjelenik a játékosfiókodon.

FONTOS: A paysafecard kódot forintért veszed, de mikor beváltod, euróban váltod be. Ezért mindig vedd figyelembe az aktuális árfolyamot. A csalódások elkerülése érdekében ne a paysafecard valutakalkulátorával számolgass, hanem nézd meg a kereskedelmi bankodnál az árfolyamokat, válaszd számodra a legkedvezőtlenebbet és azzal számolj és még úgy is hagyjál rá bőséggel. Inkább többet váltsál be a paysafecard egyenlegedből, mint kevesebbet, hogy nehogy emiatt érkezzen kevesebb prémiumvaluta vagy maradj le egy bónuszajándékról.

NEM SIKERÜLT A PAYSAFECARD VÁSÁRLÁSOM, MIT TEGYEK?
Gyakorlatilag nem szokott hiba történni a paysafecard vásárlások során, ezért érdemes végiggondolni, hogy biztosan helyesen írtad-e be a kódot, biztos van-e annyi egyenleged, mint amit be akartál váltani, és így tovább. Ha nem sikerült a vásárlásod a paysafecarddal, a pénz az egyenlegeden marad normál esetben, azaz egyszerűen megismételheted a vásárlási folyamatot.
Ha biztosan minden klappol és elakadsz, írhatsz nekünk, és megpróbálunk segíteni

Ilyenkor kérjük, nevezd meg nekünk a tranzakció azonosítószámát (Transaction ID). Ezt megvalósult tranzakció esetén meg kell találnod, ha lekérdezed az egyenlegedet itt:

http://www.paysafecard.com

Az oldal magyarul is elérhető. Ha az "Egyenleg lekérdezése" lehetőséget választottad, új ablak nyílik fel (ha mégse nyílik, talán le van tiltva a felugró ablak engedélyezése, ezt érdemes engedélyezni erről az oldalról), majd add meg a kapott kártyakódot és biztonsági kódot. Ekkor a forgalmadnál keresd ki a szóban forgó tranzakciót és másold ki és küldd meg nekünk a megfelelő tranzakciós számot.

Ha nem vagy biztos benne, melyik számról van szó, akkor segítünk egy példával, valahogy így fog kinézni, amire nekünk szükségünk van a kereséshez:

Példa: 131362u128825050706u6udeuEUR

A tranzakciós szám alapján meg tudjuk keresni a vásárlási műveletet és fel tudjuk írni az esetlegesen fel nem íródott prémiumvalutát.

Természetesen fordulhatsz egyenesen a vásárlási szolgáltatóhoz is, még pedig itt: https://www.paysafecard.com/hu-hu/sugo/ ... li-uerlap/


PAYPAL / CLICKANDBUY / SKRILL

HOGYAN MŰKÖDIK?
Ezek a vásárlási szolgáltatók elsősorban azoknak ajánlottak, akik eligazodnak idegen nyelven.
Javasolt, hogy az egészet azzal kezdd, hogy felkeresed a Clickandbuy, a Paypal és a Skrill oldalát és tájékozódsz a rendszerek működéséről.
Szükség lesz fiók létrehozására, amit vagy itt tehetsz meg, vagy a tőlünk felnyitott vásárlási ablakban is, ha először veszed igénybe ezen szolgáltatók szolgáltatását.

VÁSÁROLTAM, DE NEM JÖTT MEG A PRÉMIUMVALUTA, MIT TEGYEK?
Kérjük, legelőször azt ellenőrizd, hogy a Paypal/Clickandbuy/Skrill-fiókodat egyáltalán megerősítetted-e már (e-mail visszaigazolással, ahogy a játékainkban is szokás). Illetve tudjál róla, hogy ugyan ritka, de mégis néha eltarthat pár napig, amíg a számládról a pénz átkerül a vásárlási szolgáltatónál lévő egyenlegedre. A Paypal/Clickandbuy/Skrill nem fogja jóváírni a pénzt a mi számlánkon, amíg azt le nem vonta a tiedről. Ezért a számlánkra történő utalás eltarthat pár napig, tehát türelmed kérjük ezzel kapcsolatban.

Ha biztos vagy benne, hogy minden klappolt, mégse jött prémiumvaluta, fordulj hozzánk és add meg az érintett játék nevét, a szerver számát, amin játszol, illetve a játékosazonosítódat, melyet a játékon belül, a profilodban találsz (illetve a vásárlási felületen is).

Add meg a következőket is:

- a Paypal/Clickandbuy/Skrill-fiókodhoz regisztrált e-mail címet,

- a tranzakcióban szereplő pénzösszeget,

- a tranzakció azonosítóját (transaction ID, amit meg kell találnod a Paypal/Clickandbuy/Skrill-fiókodon a végrehajtott tranzakcióid listájában, vagy a tranzakcióról kiküldött e-mail igazolásban is). Ennek az azonosítónak a megadása azért is nagyon fontos, mert amíg ilyet nem találsz, addig vásárlás nem is biztos, hogy történt, illetve enélkül nem tudunk keresni.


ALTERNATÍV PRÉMIUMVALUTA VÁSÁRLÁSI LEHETŐSÉGEK
HOGYAN MŰKÖDIK?
Léteznek olyan vállalatok, akik néhány prémiumvalutával jutalmazhatnak meg a játékosfiókodon, ha igénybe veszed a különféle ajánlataikat. Nyisd fel a vásárlási ablakot és keresd a SupersonicAds vagy Matomy ajánlatait. Bizonyos teljesítést kell végrehajtanod, ami után néhány ingyenes prémiumvaluta íródik fel neked a játékosfiókodra.
Ezek a teljesítések mindig eltérőek lehetnek valamelyest, de legtöbbször arról van szó, hogy regisztrálnod kell egyes oldalakra, pl. egy közvéleménykutató oldalára, kuponos weboldal oldalára, stb., és ha ezt megtetted, ezért kapsz a játékba prémiumvalutát.
Nagyon figyelj rá, hogy mindig alaposan tanulmányozd át, hogy miről van szó, és csak olyan teljesítést vállalj, amihez valóban kedved is van. Ha valamit nem értesz, nem látsz át, kételyed van, ne vedd igénybe az ajánlatot.
Amit fontos tudni az az, hogy a teljesítésed át kell fusson a rendszeren, ami általában legalább 15 perc, de néha több óráig is eltarthat. Csak ezután jelennek meg a prémiumvaluták a fiókodon.
A prémiumvaluták természetesen csak akkor jelenik meg a fiókodon, ha minden rendben lezajlott.

TELJESÍTETTEM A FELTÉTELT, MÉGSE KAPTAM PRÉMIUMVALUTÁT, MIT TEGYEK?
Sajnos mi azt nem tudjuk ellenőrizni, hogy a teljesítést tényleg végrehajtod-e, illetve a folyamat közben nem történik valamilyen hiba. Hiszen nem tudhatjuk, hogy pl. tényleg megnéztél-e egy videót, tényleg regisztráltál-e valahova, és így tovább. Mi csak arról kapunk értesítést, amikor a szolgáltató felénk teljesítettnek jelenti a feltételt, ekkor érkezik meg a prémiumvaluta.
Ha tehát tisztázni szeretnéd, hogy a teljesítésed rendben lezajlott-e és jár-e neked érme a játékosfiókra, mindenképp érdemes ezt közvetlen a Matomy-val és a SupersoncicAds-zel egyeztetni.
Az admin is csak ember, túlnőtt rajtam a levéláradat:(. Ezért nem tudsz nekem üzenetet küldeni. Kérlek, szükség esetén kérdezz a megfelelő fórum Kérdések rovatában, fordulj a moderátorokhoz, vagy írj a Támogatásra! Megértésed köszönöm!

Vissza: “Prémiumvaluta vásárlás, tudnivalók, segítség”